Lite sen sist.

 
vi badade lite ben =) 
 
 
kät'n och lexie har det mysigt =) 
 
 
athena trivs vid köksbordet, för där är ju all mat =) 
 
 
Körde in lite ensilage igår =) 
 
 
 
 
1 Kim:

skriven

Gud vilken fin bild på dig och Granada i vattnet :) riktig sommarbild

2 tess:

skriven

Hej såg här på din blogg att du äger en ponny som heter ninja:-). Har själv haft henne tidigare.

Svar: Men vad roligt!! =) Skickar ett mail till dig =)
Ida Wallström

3 Elizabeth:

skriven

Åh vilken fin bild när ni badade benen lite! Älskar verkligen ljuset och känslan i den bilden! Och bilden när dalmatinern (Athena)sitter vid köksbordet haha. Hur är det att ha en dalmatin förresten? Har funderat på att skaffa en i framtiden, men har hört att de kan vara lite svåra? Kram!

Svar: Tack vad snällt! =) Önskar vi kunde ha doppat oss helt, hästen och jag hehe. Men det var lite kallt i vattnet =) Jag älskar damlatiner. Dom kan vara lite svåra, ja, men beror lite på hur man är själv som person. Vilket jag tycker är lika egentligen när det gäller alla raser. Hunden blir så som människan gör dom lite, tycker jag. Kram!
Ida Wallström

4 Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot:

skriven

Vad mysigt det såg ut att bada lite med hästen. Saknar det så mycket nu när jag står på ett stall där det är en bit till sjön...

5 Evelinn Bladström:

skriven

Vilken mysig badbild :D Hur hög är din häst? :)

Svar: Hon är 162 cm ungefär :)
Ida Wallström

6 Felicia:

skriven

Åhh bada med häst! Önskar min häst gillade vatten... haha.

Svar: Hehe. Badade med henne för någon vecka sen å :) jätte mysigt!
Ida Wallström

7 Sanna:

skriven

Så härlig bild när ni står i vattnet :)

Svar: Ja det var väldigt mysigt :)
Ida Wallström

Kommentera här: