Mysig EM/kväll igår.

Äntligen så träffades vi, alla fyra! ♥ Kim, Jag, Kicki och Karin. Var 4 år sedan vi alla sågs sist, så det var verkligen på tiden. Nästa gång blir när knodden har kommit till världen :) Så helst i vår då ;)
Vi träffades i Gävle och gick till Church street och käkade lite mat och åt efterrätt. Satt väl där i tre timmar säkert. Himla himla mysigt! <3 och inte hade jag någon tanke på att ta bild heller.... sällan.
Men nästa gång så :D
 
Denna dag blir väl inte lika mysig antar jag, haha. 
Började med att släppa ut hästarna, sedan gick jag till ladugården och kollade läget lite. Gick sedan upp till grå huset och tiggde åt mig lite frukost (haha) och ja, nu sitter jag här hemma. Har precis städat toaletten, ska väl ta tag i hallen senare. Men nu ska jag först upp till stallet och mocka och fixa och sedan är det dagsa för BM igen.
Hon lär kolla om knodd fixerat sig eftersom jag hade sådan konstig smärta i ländryggen, ner i arselet och underlivet igår kväll..
 
Skriver väl mer om det när jag vart dit :) 
 
 
Kim och jag för ungefär 7 år sedan, haha..
1 Hanna :

skriven

Ser ut som ute i österfärnebo skola :s

Kommentera här: