trött..

6 dagar över tiden idag. kan säga att jag är rätt så trött på denna kropp nu. kan knappt göra ett shit. så, bäbis! kom ut till oss i "riktiga" världen <3 mamma och pappa vill ha dig här.
 
jag är inte bara trött på kroppen, att jag inte kan göra något utan lika i själen och i huvudet. vill kunna sova riktigt som jag gjorde förr. det är lite svårare med denna mage i vägen :) fast... det är rätt mysigt med denna mage, när man känner hur knodden sprattlar och har sig där inne. sprattlar gör han väl inte nå mer för han är väl lite väl stor för det, men sparkar och knuffar och boxar och har sig :p
 
 
nä nu skiter jag i detta. är hungrig som bara den, och så ska vi kolla på film. min kärlek och jag <3
snäckan och jag hade det mysigt till mello för någon vecka sen :) <3
 
1 Lisa!:

skriven

Grattis till bebis underbara du!! Hoppas allt har gått bra :) Har lyckats ha sönder min telefon, så har tyvärr inte ditt nummer kvar - du kan väl skicka det i ett sms när du/ni landat :) Lycka till med allt!

2 Kim:

skriven

Ja fast Tobbe åkte dit senare på dagen och fixade lite så får se idag om han fick till de då de iaf går att använda ;p blir till att köpa ett sånt där hårt däck annars tror ja, som inte kan gå sönder ;)

Kommentera här: