Men varmt...

Jag gillar värmen, men det är maj och det är nästan för varmt.. Milton är kinkig för det är så varmt, likaså jag. Blir ju grillad. Speciellt när huset drar in all värme så det är 30 grader både ute och inne. Känns inte kul någonstans.. 
 
Idag är det morsdag. Min första morsdag :) Fick ett par "ut och gå"- skor av kristofer här i veckan i lite förskottspresent ;) Super nöjd! Men däremot har jag ej blivit grattad idag. Det ska han få äta upp sen , haha ;p
 
Imorgon är det dags för att åka med Athena till falu djursjukhus och kolla sänkan på henne utifall den gått ner eller inte. Hoppas på det! Och hoppas det inte blir för dyrt, men jag kan tänka mig att det går på försäkringen. 
på tisdag är det bvc dags igen. kolla vad lillgrabben väger och hur lång han är <3 mammas fina kille!
 
Resten av veckan kanske jag spenderar hos mor min, men är inte säker. Vi får se, vi får se =) 
1 Kim:

skriven

Grattis på morsdag! <3 hoppas du åker upp till mor din då vill vi också ses :D

Kommentera här: